lördag 15 oktober 2011

Klätterbloggisch

Djupa funderingar. Deep shit. Ja. Det är sånt man kan börja tänka på här i livet. Men inget jag har lust att skriva om. Sånt är tråkigt och totalt onödigt. Istället kan man väl skriva om något kul? Som mitt flooow igår när jag klättra? Okej. Klättringen i sig gick väl åt helvete. Mina armar var som överkokt spagetti och jag kunde knappt ta mig upp för väggarna. Men annars gick det fint. För att...
För det första:
Såg jag världens snyggaste kille. Okej kanske inte världens...jo. VÄRLDENS. Och jag höll på att dö. Smälta under jordens yta. Jisses. Vill ha. Pax!
För det andra:
Det enda jag lovade mig själv innan jag gick och klättra var att försöka vara så diskret som möjligt så att ingen skulle känna igen mig. Det gick väl sådär. Träffade alla. Förutom Eddie. Deprimerande.
Jag trodde det skulle bli jobbig att träffa alla. Men det var så sjukt kul. Är helt grymt taggad för klättring igen och människorna är för underbara. Love it. Och nej det har ingenting med att alla har extemt snygga muskler. Kanske lite. Ganska mycket. SKÄRPNING ELIN.
För det tredje:
Jag blev erbjuden jobb som extratränare. SCORE. One point to Elin! Tjoho. Och det är en helt underbar tid. Fredagar 17-19. Du hinner från skolan och du hinner ut efter + att läxor är förbjudna på fredagar. Och vet ni det bästa med allt är? Jag får klättra GRATIS om jag blir tränare...och om jag inte får jobbet kommer jag ändå få klättra med i en grupp...GRATIS! Tjoho. Tjärnarn Elin härborta jaaow.
För det fjärde:
Fest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar