torsdag 6 oktober 2011

Sprängmedel och helium.

Forskardag. Jag säger bara en sak. Forskar dag på universitetet. Föreläsningar. Du vet. När man ska vara sådär intresserad och lära sig onödiga saker i massor. Lägg märke till "ska vara". Frågan är ju vad man gör. Jag kan iallafall säga vad jag gör på en sån fantastiskt onödig dag. Jag spelar på mobilen tills den dör, flummar, kollar snygga killar, fotar och äter godis. Men när batteriet på mobilen är dött, du måste vara tyst och du redan sätt alla killar...vad gör du då??
Du ber en bön att det är en bra föreläsning. Vilket faktiskt den sista var! En timme med sprängande, helium och väte. Kan det bli så mycket bättre? NEJ DET KAN DET INTE!
Resultatet från de mindre intressanta föreläsningarna (jag var glad att jag lyckades hålla mig vaken)...
Och med det säger jag tack och hej.

1 kommentar: