onsdag 22 februari 2012

Hemmafru next!

Jag tror jag skulle kunna bli hemmafru! Jag passar barn. De dör inte. Jag menar...ÄR DET INTE FANTASTISKT?! Jag lagar mat. Utan att bränna den jättemycket. Bara lite. Det är ju mer än vad man kan begära. Jag bäddar på morgonen. Jag menar...WOOOW! Sen så kan jag då och då samla ihop alla kläder som jag slänger av mig överallt. Det är ju så man blir imponerad. Jag handlar. Bär kassar. Dock innehåller kassarna oftast goda saker, typ söta saker. Men då kommer jag ju vara en snell mor och fru som tar hand om sina barn och födar de. Jag menar de kommer ju inte bli undernärda och kommer antagligen somna tidigt på kvällen, vilket är fantastiskt. Jag är ju bara för bra för att bara sann. Eller vad säger du Dennis? Nej inte den blicken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar