söndag 26 februari 2012

Nödutgång

JAG ÄR VAKEN! Är ni vakna? Det hoppas jag. För jag har någonting att berätta. Jag såg på melodifestivalen igår. Och nu undrar jag...HUR KAN FOLK UNDRA VARFÖR JAG INTE TITTAR PÅ DET?! Jag menar. Va? Igår var det ju ett par riktiga höjdare. Jäklar vad det svängde. Eller kanske inte. Det här är ju mer än katastrof. Dock måste jag erkänna att det var fina små pojkar i långt hår. Jag ska nog bjuda in mig själv i deras gäng. Fett mysigt. Sen hade vi ju lilla Danny. Han fick fem stjärnor av tidningar och skit. Men deras åsik suger. Jag äger. Av mig får han *ddudududuudu* max TVÅ. Vad hade snubben på sig? Pyjamas? Jag ska också börja gå runt i självlysande pyjamaser. Fett mysigt. Som en levande ficklampa. Praktiskt. Förutom mellofloppen var det myspys. Träffade min älskade Svanström. Bästis. Hon hade köpt massor av godis. Jag har tjatat i två veckor och NU ÄNTLIGEN! Score.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar