måndag 20 februari 2012

Panikångestochallt

Nej nu blev jag alldeles sentimental. JAG KAN JU INTE STÄNGA NER KOTTEN! (var duktig kissemiss och läs tidigare inlägg, för allas trevnad och förstående. Tack på förhand.) Usch vilken tanke. Nej nu börjar jag skaka med. Det här är verkligen inte bra för hälsan. Vad händer vad gör jag. Andas det gör jag iallafall inte. ANDAS KVINNA! Nej nu börjar jag prata med mig själv. det går utför. Vad ska jag göra? ANDAS . Okay? Jag gör såhär. Jag spinner vidare på en tanke. Bara en liten tanke. Men fortsätter här. Lämnar inte. För det klarar jag inte av. Jag är dålig på beslut förstår ni. VAD TYCKER NI? Ååå det jobbiga med det här är att alla slutat läsa och ingen kommer kommentera och jag kommer sitta här och dö. Detta bådar inte gott för mänskligheten. HJÄLP MIG DÅ!!!

1 kommentar: