tisdag 21 februari 2012

Kakburken.

När jag var liten fanns det alltid ett skåp. Ett speciellt skåp. Ett förbjudet skåp. De där skåpet jag visste alltid innehöll godsaker och smaskellismask. Även det skåpet jag inte kunde nå upp till. Men under åren växte jag, även min hjärna, och jag insåg att jag kunde ta en stol. Smart där. YES nu kunde jag se till första hyllplanet i skåpet och WOOOOOOW! Där var allt det förbjudna. Om jag ansträngde sig extraextra mycket kunde jag nå längst in på hyllan och där fanns det...DET BÄSTA!
Jag vet inte riktigt vad jag håller på med. Men jag hittade en bild...Johnnyboi!

2 kommentarer:

  1. Såååååå jävla mums. Kakburken alltså, ekker inte själva burken..men kakorna. Grabben va väl helt okej då.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kände hur poesin föda. Vad gick fel?? Grabben funkar lixom. Helt ok. Finns ju bättre...kanske inte. Men man kan ju alltid hoppas!

      Radera