lördag 25 februari 2012

Shoppa galet.

Helt fantastiskt. Underbart. Toppen. Det är så man blir tårögd. Lycka. Jag har shoppat. Och bara massor med braiga saker för MASSOR av pengar. Men ändå. VILKA FYND. Fridolf och jag är internationella bestshoppers. Jisses vad bra vi är. Så fina grejor. Och vad säger ni om den här. Köper ett par byxor och får en tröja på köpet OCH en ring. Tröjan för 150 och ringen för 80. Jag menar. TJOOOHOOO. High five för fan. Jävlar vilket glid. Vårjackan är även köpt. Den uppfyller alla mina drömmar. Ren och skär lycka.
Har testat allt hundra gånger och nu är jag slut och lycklig. Sitter bara och myser galet. Fast snart är det ut i vårkylan. TAGGA SVANSTRÖM! Det kan hända att vi leker lite schlagerfjollor. Men what the häck. Vi är coola. Respekt och åter respekt.

4 kommentarer: