torsdag 8 mars 2012

2cool 4school

Japp, då var jag här igen. Sara, söta lilla rara underbara Sara. Elin har fått nån jävla knäpp och tycker nu att hon är för ball för att blogga, så jag gör det åt henne...i utbyte mot kakor! Så jävla värt ska jag säga er. Jag däremot sitter hemma o glor, är för viktig för skolan så att säga. Jag har absolut ingen aning om vart Elin håller hus, men vem har frågat liksom? Fredag imorrn då.. IGEN! Förstår mig inte på människor som orkar bli lika exalterade varje vecka år ut och år in för att det är freeeedag. DEN KOMMER JU VARJE VECKA! Jajaaa skönt med helg men som sagt.. VARJE VECKA! Ska ta ett allvarligt snack med folk om deras jobbiga jävla facebookstatusar imorgon. SPIKAT!

3 kommentarer:

  1. Det är ingen som vet vart jag håller hus. Inte ens jag vet vart jag är. Men det går bra. Keep up the good work bitch! <3

    SvaraRadera
  2. Ånej inte Sara! Hon e ju fett jobbig asså!! Skriver så jäkla konstigt och ointressant ;P

    SvaraRadera
  3. Kan inte annat än hålla med...fast det är bra att ha någon som slavar för en då och då. Mycket fiffigt.

    SvaraRadera