söndag 11 mars 2012

Mina ögon: O__o

Med ett fast förtroende för denna människa övergav jag min blogg för att den skulle få må bra ett tag. I utbyte av TRE hela kakor. Och vad händer? Ja precis. INGENTING. Skandal. Nej detta går inte. Nu är det jag som styr. Elin is back bakom ratten. RATTTATTTADA. Nu kör vi cheyor. Och killar. Och monster. Morfar. Hundar. Barack Obama. Och resten av mina kära läsare.
Vad har hänt sen sist? Vill ni verkligen veta? Nej det vill ni inte. Bra. Då har vi kommit fram till det. *puuust* skönt att ha det överstökat. Det var en punkt som har tyngt mitt hjärta länge nu.
FOKUS. Jag fokuserar inte. Min comeback blir kaos. Det är inte bra. Vill ni veta nått som är mer kaos?! KLART NI VILL! (hej jag måste sluta svara på mina egna frågor) Den här bilden. Jag menar...KOLLA IN FAAJSET??! Mina ögon är snea. Ett större än det andra. Min haka går ner till jordens botten. Jag ser orange ut. Jotack. Jag kan ju passa på att erkänna det nu, för nu går det inte att dölja.
(trumvirvel)
JAG ÄR ETT TAPPAT BARN!

1 kommentar: