söndag 11 mars 2012

Mindre bra

Ja det känns ju lite sådär att jag satsade allt på att blogga bättre än Elin men var lika dålig själv, det gör mig lite smått ledsen.. Pratade iallafall med pinglan senast idag utav den enkla anledningen att vi skulle organisera vår helg, men tro mig: Det var inte så jävla enkelt. Alltid ska det krångla, fy fasiken för sånt säger jag! Måste uttala mig lite om gårdagens mello dårå. Loreen kunde väl få vinna men jag och Elin vet vilken låt som är bäst, nästan lika bra som förra årets! Tack för visat intresse, nu ska jag återgå till att göra ingenting. Hej på er!

1 kommentar:

  1. Fast vet du vad som händer när du inte bloggar? Jag blir fett med ledsen, du vet tår i ögat ledsen, det vill du inte va? SÅ RYCK UPP DIG KVINNA OCH BÖRJA BLOGGA! För då blir jag glad, du vet så där härligt lycklig. Tänkte bara att du skulle veta det ditt fina fan. MvH Heddapeddalingongäddamedallmäntmyckethumörsvägningar.

    SvaraRadera