söndag 11 mars 2012

Sommarsommarsommar!

Jag taggar sommar. Jag taggar sommar som aldrig förr. Vet inte vart jag ska ta vägen. Tänk er. Värme och en allmän FRIHET! Kunna vara ute sent. Grilla. Åka båt. Mysa. Resa. Hoppe hest. Feztfeztfezt. Även min älskade bästavän har en positiv åsikt om det här med sommar...

"hatar att bada för det är kallt, grilla är gott men man luktar röv. det är så ljust att man inte kan sova. det är för varmt. när det inte är varmt spöregnar det eller så är det iskallt. det är mygg och fittgetingar överallt. glass smakar skit. vem fan orkar."

Känner ni inte sommarfeelingen? Jag kan känna den ut i fingerspetsarna. Eller så är det bara min brutna nagel som gör ont...

3 kommentarer:

  1. FANTASTISKT SICKAN! Men hallå lilla du, när får jag följa med på äventyr, VA VA VA?! Btw jag drömde om oss i natt, vi gick in och förstörde prinsessans bröllop, svinkul var det faktsiskt, ska jag ta och berätta för dig. Vi hade ninjadräckter och högklackat. Jag gillarT. Fast nu när jag tänker efter, var det verkligen en dröm? *ryckerjättekonstigtpåögonbrynen* Tell me! Sen du, jag har börjat tänka på det, i sommar då får du typ ta och vara hemma lite för jag och min bebishund kommer behöva sällskap, WEEEEHHHÅ!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu svarar jag här. Av någon jävla anledning. Tror jag är för lat eller nått. Ingen aning. Nått fel är det ju på mig. MEN ÅTER TILL ÄMNET!

      FETT BRA DRÖM! Jag önskar att jag också drömde så. Jag drömmer inte alls. Jag somnar efter två sek och sover tills klockan ringer...ååå lite till. Har inte tid med att drömma. Tar för mycket tid. Hahhaha...det var en dröm Heddisch. Men snart är det verklighet ska jag tala om. Och våra ninjadräkter kommer vara megasupercoola. Vi kommer se ut som...vad heter de...någonting spice? Du vet. Barnprogrammet? Klart du vet!
      Ååååå vovve! JAG VAKTA VOVVE! JEETEEEEMYCKET. Jag är en snell kuse! <3

      Radera
  2. Nu känner jag mig lite smått allmänt förvirrade, visa vän. Men det är väll mer eller mindre vardag, så jag ler och nickar. WEHÅ! Ja jag vet dom där brudarna som jag drömde om att va för typ sådär 6 årsen, fast nu när jag tänker efter så gör jag uppenbarligen fortfarande det.. Men du jag paxar den röda, jag gillar rött, smaka på den. Jag fick den röda! Mohahahahahaha just sayin' Sen du hade jag något väldigt bra att säga, men det försvann ut ur min skalle. Illa. Ruskigt illa. Fan också. Sen så skickar jag dig typ massor av metalhugs för jag gillar att kramas så kramellikram!

    SvaraRadera