fredag 2 mars 2012

Panikar sönder.

Här var det ju dött. ÄR DET INGEN SOM BLOGGAR HÄR ELLER?! Nejmen precis. Det är precis det som görs. Eller inte görs. Det beror ju på hur man ser det. Jag har panik. Jag panikar sönder. Jag vet inte varför. Därav är det lite jobbigt. Det kan vara över faktumet att jag har bytt profilbild. Eftersom jag inte gjort det på...ska vi säga ett år? Förändringar är inte bra för hälsan. Och uppe på allt så har facebook även på något sätt tvingat på mig timeline utan att jag accepterat det. Hur? Ingen annan har ju fått det. VARFÖR?! Nej detta är för mycket nytt på samma gång. Jag klara inte av det. Jag panikar. Sönder. Totalt. Waah.

1 kommentar:

  1. Tjo ditt fina fan! Kan du ta och blogga lite granna? Bra. Punkt slut. Tack på förhand. /Din fina bestishestis Hedda.

    SvaraRadera