onsdag 21 mars 2012

Det blir banankaka av allt.

Nu kom jag fram till att jag inte kommer att klara av det här. Jag menar. JAG BEHÖVER MIN DATOR. Nej. Jag bloggar inte när jag inte har en dator. För man har ingen kontroll på den här grejen och det blir fel färg på texten. SVART!! Vem vill ha svart färg på texten??! Det är inte ens en färg och då är det ju helt värdelöst. Totalt. Kommer inte klara av det här. Nej. Ska jag blogga ska det va på en dator. Ååå jag saknar den. Ska hem och krama den hårt sen. Och aldrig släppa.

3 kommentarer:

  1. hahaha fett VI när vi ska baka!!! :D

    SvaraRadera
  2. Sara helt enkelt22 mars 2012 kl. 12:31

    Hahahaha kissar nästan på mig när jag läser den här, VARJE GÅNG. Så jävla underbar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahaaa!! Så jävla braaaaa!! :)))))

      Radera