tisdag 13 mars 2012

Smarton borde inte blogga.

Jag har världens sockersvacka. Kan man säga så? Om man inte kan säga så...så har jag det ändå. All energi bara försvann. Poff. Borta. Jahopp. Vad gör man då? Perfekt tillfälle för att blogga? Inte precis. I min hjärna:
Jaaa, let's blogga lite. Nu när jag har som minst kraft, fantasi och energi. Det blir säkert ett jättefint inlägg som alla kommer älska. DU HAR INTE ENS EN BILD SOM PASSAR TILL INLÄGGET. Smart. Jättesmart. Jag skulle kunna vara med i en sån där "smarttävling". Typ...smartare än en femteklassare. Skulle säkert vara smartare. Lite. Kanske. Om jag har tur. Inte alls. DET KOMMER INTE GÅ. Jag gråter floder.
Om vi ändå pratar om femteklassare och floder. Nej förresten! Skit i floderna. När jag hade slutat femman/börjat sexan fick jag ett spel i julklapp. Ett sånt där "sällskapsspel". Sånt ska ju vara kul. Spelet utgick från Bästa femman grejer. TROR NI JAG FATTADE FRÅGORNA ELLER?! NEJMEN DET VAR JU ETT JÄVLIGT ROLIGT SÄLLSKAPSSPEL. Of. Men det är ju alltid tanken som räknas? Eller? Nja. Lite. Kanske inte. KÖP NÅTT MAN FATTAR BARA.

3 kommentarer:

  1. Hallojsan smartis, JA JAG VILL MED UT NU TYP. Fast sen kommer ju mitt stora problem med att jag troligen lyckats slita sönder mitt ledband. TJOOOHO! Fast vad gör det liksom? Jag följer med endå, WEEEEEHÅÅÅÅ. Men asså nu du, jag är ju inte så korkad, men att göra illa mig själv är jag ju pro på så de är ju chill. Då får Daphne vara bruden med guldräkt. Det är hon som är den korkade faktiskt. Sådeså. JUSTE DU, DET ÄR FUCKING SOMMAR SNART OCH JAG KÄNNER MIG GALEN SÅ VI FIXAR EN GALEN SOMMAR, just sayin'
    Pussellipusss.

    SvaraRadera
  2. Elin vet du vilken låt jag precis hittade? Kobojsarna- det är en sång om ingenting. Jag dör, min kväll räddades precis, så gammal och underbar!! LOVE IT.

    SvaraRadera